תקנון לתואר ראשון
מועמדים לבית-הספר לעבודה סוציאלית חייבים לעמוד בתנאי הקבלה הכלליים של האוניברסיטה ושל בית-הספר לעבודה סוציאלית, על-פי המפורט בחוברת המידע למועמדים.
קבלת התלמידים תתבסס על:
1. ממוצע ציוני בחינות הבגרות.
2. תוצאות בחינת הכניסה הפסיכומטרית.
3. ראיון
4.לימודי אנגלית: מועמדים שהתקבלו לבית-הספר לעבודה סוציאלית חייבים להגיע לרמת "מתקדמים א" באנגלית בטרם יתחילו בלימודיהם, ולהגיע לרמת "פטור" עד סוף שנה"ל הראשונה.
5. לימודי עברית: מועמדים שהתקבלו לבית הספר לעבודה סוציאלית חייבים להגיע לרמה ב' בעברית בטרם יתחילו בלימודיהם ולהגיע לרמת "פטור" עד סוף שנה"ל הראשונה.
ועדת הקבלה שומרת לעצמה את הזכות לקבוע קריטריונים נוספים שלא פורטו בחוברת הרישום.
היועצים הם:
לתלמידי שנה א':
המורים המלמדים את הקורס "שיטות בעבודה סוציאלית א".
לתלמידי שנה ב':
המורים המלמדים את הקורס "שיטות בעבודה סוציאלית ב".
לתלמידי שנה ג':
מורים המלמדים את סמינריוני ההתרכזות.
למקרים מיוחדים:
מרכזי השנים, ראש תכנית הב"א.
1.2 תלמידים המתקבלים לביה"ס לאחר שהשלימו לימודיהם ועמדו במלוא הדרישות של שנה אחת לפחות בבית-ספר (באוניברסיטה או מכללה) לעבודה סוציאלית המוכר בארץ יתקבלו לשנה ב', אך יהיו חייבים להשלים קורסים משנה א' על פי החלטת היועץ. על תלמידים אלה תחול מלוא תכנית הלימודים של בית-הספר משנה ב' ואילך.
1.3 כל תלמיד חייב ללמוד בביה"ס לפחות 2/3 מתכנית הלימודים של בית-הספר.
1.4 תלמיד אשר השלים במסגרת לימודים קודמים קורסים עליהם ניתן לקבל פטור, אך העולים במניין השעות שלהם על 1/3 מתכנית הלימודים יבחר, באשור היועץ, קורסים חליפיים עד למילוי המכסה של 2/3 מסה"כ השעות הנדרשות.
1.1.1 הקורס נלמד במסגרת לימודים אקדמית והתלמיד סיים חובותיו בקורס זה כנדרש (גיליון ציונים רשמי).
1.1.2 סילבוס של הקורס (הכולל מידע על תכנית הקורס, היקף, מטלות ורשימת הקריאה).
1.2 הבקשה תועבר לגורם האקדמי המוסמך בבית-הספר אשר יחליט האם ניתן לתת פטור בגין קורס זה. לא ניתן לערער על החלטה זו.1.3 התלמיד הלומד בו זמנית בשני חוגים שונים, מתן פטור בעקבות לימודיו בחוג האחר, לא ישחרר אותו מלימוד מכסת השעות בבית-הספר לעבודה סוציאלית (לא פחות מ- 2/3 השעות הנדרשות לתואר ראשון בעבודה סוציאלית).
1.4 ציונים של קורסים שנלמדו לקראת תואר בחוג אחר באוניברסיטת תל-אביב נכללים בשקלול ציון הגמר (לא כולל קורסים עליהם קיבל התלמיד תואר).
ציונים של קורסים ממוסדות אחרים, המשמשים בסיס לקבלת פטור אינם נכללים בשקלול ציון הגמר.
1.2 השתתפות תלמיד בקורס מבלי שעמד בדרישות מוקדמות לאותו קורס לא תוכר, אלא אם כן הגיש מראש בקשה מנומקת בכתב לועדת הוראה (באצעות מזכירות הסטודנטים)וקיבל על כך אישור בכתב .
תלמיד החוזר על קורס חייב למלא מחדש את כל חובות הקורס, אלא אם כן שוחרר מחובה זו על-ידי הועדה לעיניני תלמידים.
לאחר סיום תקופת הרישום והשינויים מוטלת על התלמיד האחריות לבדוק את מערך הרישום לקורסים.
1.4 נוכחות בשיעורים הנוכחות בשיעורים הינה חובה. היעדרות מעל 3 פעמים תגרור הורדה של 25 נקודות מהציון הסופי בקורס. היעדרות מעל 5 פעמים תגרור הפסקה לאלתר של השתתפותו/ה של הסטודנט/ית בקורס. בקורסי השיטות אסור להעדר מעבר לפעמיים בכל סמסטר. סטודנט/ית שיעדר/שתיעדר מעבר לפעמיים, הקורס לא יוכר.
1.5 חל איסור מוחלט על רישום לקורסים החופפים בשעות הלימוד שלהם באופן מלא או חלקי. האחריות לרישום לקורסים מוטלת על התלמיד בלבד.
1.6 בית-הספר שומר לעצמו את הזכות לבטל קורסים בשל מיעוט נרשמים.
הערה: לתשומת לבכם, לאחר סיום תקופת הרישום ומועדי השינויים במערכת השעות מתבצע חישוב שכר הלימוד. לצורך החישוב יילקחו בחשבון כל הקורסים שאליהם רשום התלמיד.
לא ניתן לערוך שינויים במערכת לאחר תקופת השינויים.
1.1 זכאות לגשת לבחינה
תלמיד רשאי לגשת לבחינה, רק אם עמד בדרישות האקדמיות של הקורס, הסדיר את תשלום שכר הלימוד לאוניברסיטה בהתאם להתחייבותם וכפוף לתקנות שכר הלימוד.
תלמיד לתואר ראשון זכאי להיבחן בכל בחינה מסכמת, באותה שנה בה למד את הקורס, בשני המועדים שנקבעו (מועד א' ומועד ב').
1.2 מועדי בחינות
מועדי הבחינות מתפרסמים בידיעון, במידע האישי לתלמיד ובאתר האינטרנט. יש לעקוב אחר השינויים במועדי הבחינות.
1.2.1 בכל הבחינות מתקיימים שני מועדים.
1.2.2 מומלץ לתלמיד לגשת לבחינה במועד א'. תלמיד שלא ניגש למועד א'
חייב לקחת בחשבון כי במידה ולא יוכל להיבחן במועד ב' מסיבה בלתי
מוצדקת על פי הנהלים, יהיה חייב להירשם לקורס פעם נוספת.
1.2.3 כל תלמיד שניגש למועד א' רשאי להבחן שוב במועד ב'. כציון סופי
ייחשב הציון בבחינה האחרונה בה נבחן התלמיד.
1.2.4 הסדר בחינות מיוחד:
זכאיים להבחן במועד נוסף (מיוחד):
- תלמיד שנעדר מבחינה עקב שירות מילואים (כפוף לתנאי האוניברסיטה).
- תלמידה שילדה ועקב הלידה נעדרה מבחינות שהתקיימו בתוך שלושה שבועות מיום הלידה.
- תלמיד אשר הועדה לעינייני תלמידים החליטה שהוא זכאי למועד מיוחד.
- תלמיד אשר קרוב משפחה שלו מדרגה ראשונה (הורה, אח/אחות, בעל/אישה, בן/בת) נפטר חו"ח, ומועד הפטירה התרחש ביום הבחינה או במהלך השבועיים שקדמו ליום הבחינה.
- במידה והסטודנט נכשל פעמיים בקורס, עליו להגיש בקשה למועד מיוחד לא יאוחר משבועיים מיום פרסום הציון. בקשות שיוגשו לאחר מכן לא ידונו.
- טופס בקשה למועד מיוחד ניתן לקבל במזכירות תלמידים, או להוריד מאתר ביה"ס באינטרנט.
- בקשות למועד מיוחד ניתן להפנות לוועדה לעינייני תלמידים עד שבועיים לאחר מועד ב'. רק הועדה רשאית לאשר מועד מיוחד. לא יינתן מועד מיוחד לשיפור ציון חיובי
1.2.5 תלמיד אינו רשאי לגשת לבחינה באותו מקצוע יותר מפעמיים באותה שנה.1.2.6 תלמיד רשאי לתקן ציון חיובי במהלך אותו סמסטר בו נבחן לראשונה. הציון הסופי שיילקח בחשבון הוא הציון האחרון שהתקבל.
1.3 משך הבחינה ומתכונתה
1.3.1 משך הבחינה ייקבע ע"י מורה הקורס.
1.3.2 במקרים מיוחדים רשאי מורה הקורס במהלך הבחינה לאשר הארכתה.
1.3.3 בחינות מועד א' ומועד ב' תערכנה, במידת האפשר, באותה מתכונת.
1.4 הסדרים מיוחדים
תלמידים בעלי לקויות למידה המבקשים התאמות בבחינות חייבים לעבור אבחון במרכז לייעוץ לימודי של דקנאט התלמידים (בניין מיטשל, חדר 214, טלפון 6409692). זאת, גם אם בידם מצויים אבחונים אחרים. ההתאמות בבחינות ניתנות על סמך חוות דעת של המרכז לייעוץ לימודי והשירות הפסיכולוגי, בתיאום עם ועדות התלמידים. עקב רשימת המתנה ארוכה, מומלץ לפנות לאבחון מוקדם ככל האפשר.
תלמידים הזקוקים לסידורים מיוחדים בזמן הבחינות בשל בעיות רפואיות או תפקודיות יפנו בכתב לוועדת התלמידים מייד בתחילת הלימודים בצירוף אישורים רלבנטיים ועדכניים על מנת לקבל אישור.
עולים חדשים, עד 5 שנים בארץ, ותלמידים שעברית אינה שפת האם שלהם זכאים לקבל במזכירות תלמידים אישור לתוספת זמן של חצי שעה בבחינות הנערכות בשפה העברית בלבד. במקרים מיוחדים, עקב לקות למידה אשר אובחנה ע"י המרכז לייעוץ לימודי ובאישור ועדת ההוראה ניתן לקבל אורכה עד שנתיים נוספות.
1.5 בחינות בעל-פה
ככלל, תתקיימנה הבחינות בכתב. במקרים מיוחדים ובאישור מראש של ועדת תלמידים תינתן אפשרות לערוך בחינות בעל-פה.
בחינה בעל-פה, בכל מקרה, תיערך על-ידי שני מורים: מורה הקורס ומורה נוסף שייקבע ע"י ראש בית-הספר בתאום עם מורה הקורס.
אין זכות לערער על תוצאותיה של בחינה בעל-פה.
1.6 נוכחות המורה במהלך הבחינה
1.6.1 על מורה הקורס להיות נוכח בחדר הבחינה בתחילתה ולהיות זמין בבניין בית-הספר במהלך הבחינה כולה.
1.6.2 במקרים יוצאים מן הכלל, ובאישור ראש בית-הספר, רשאי מורה למנות לו ממלא מקום לבחינה. במקרה זה המורה יהיה אחראי להבהרותיו ולהסבריו של ממלא מקומו.
העבודה תוגש במועד שנקבע להגשתה, או בהתאם לתקנות הלימודיות הרלוונטיות.
קורס שבו מטלת הסיום היא עבודה סמינריונית – רשאי התלמיד להגיש עבודה במועד אחד בלבד על פי המועד שנקבע ע"י המזכירות האקדמית.
בקורס שבו מטלת הסיום היא עבודת סיכום – נקבע מועד בו רשאי התלמיד להגיש עבודה במועד אחד בלבד.
כל חריגה מן המועד תיתכן רק באישור הועדה לעינייני תלמידים.
הגשת עבודה באיחור וללא אישור הוועדה תגרור הורדת 10 נקודות מציון העבודה, על כל שבוע איחור נוסף יורדו 5 נקודות מציון העבודה.
נוהל הגשת עבודות במועד מאוחר
בית הספר מקפיד על אחידות בהתייחסות של מורי בית הספר לסוגיית האיחורים בהגשת עבודה.
תלמיד שלא יכול להגיש את העבודה במועד שנקבע יפנה בקשה למזכירות תלמידים על גבי טופס בקשת אורכה להגשת עבודה (ניתן להוריד מאתר האינטרנט של ביה"ס) ויצרף אישורים מתאימים. מקרים העונים על הקריטריונים האוניברסיטאיים למתן דחייה (מילואים, לידה, מחלה, אבל) יקבלו אישור בהתאם.
במקרים השונים מהקריטריונים האוניברסיטאיים תועבר הבקשה בצירוף כל המסמכים לדיון בועדה לעינייני תלמידים. הוועדה רשאית להחליט על הורדת ציון לתלמידים שלא עמדו בלוח הזמנים שנקבע ע"י הוועדה.
לא יהיה באישור כנ"ל כדי לשמש עילה לסטייה מהוראות שכר לימוד.
את העבודות יש למסור במועד שנקבע בהתאם להנחיות.
מטלות המוגשות על ידי סטודנטים (בחינות, עבודות, מבחני בית ותרגילים) יוגשו בצורה אנונימית, בציון מספר תעודת הזהות של התלמיד בלבד. זאת, למעט בקורסים: שיטות ומיומנויות, מעשה ההתערבות, סמינר אמפירי, יחסים בינאישיים בקבוצה והקבוצה כשיטת התערבות בתואר הראשון; וקורסי הפרקטיקום, סדנאות התיזה והקורס התבוננות ביקורתית רפלקטיבית בתואר השני.
1.2 ציוני הבחינות יינתנו על גבי גיליון ציונים אוניברסיטאי בלבד.
1.3 מורה יקבע ציון "לא השלים" לתלמיד אשר לא ניגש לבחינה, ו/או לא השלים חובותיו במסגרת השיעור.
1.4 את הציונים ניתן לבדוק באתר האינטרנט של האוניברסיטה במידע אישי לתלמיד.
1.2 כל ערעור יוגש בכתב למורה הקורס דרך מזכירות תלמידים על גבי טופס ערעור אותו ניתן לקבל במזכירות התלמידים, או דרך אתר האינטרנט של בית-הספר.
1.3 על התלמיד לעיין בבחינה עם שאלות פתוחות בלבד/עבודה קודם שהחליט על הגשת ערעור.
1.4 בחינות אמריקאיות הן חסויות ולא ניתן לחשוף אותן. תלמידים רשאים להיפגש
עם המרצה כדי לדון בנושאי המבחן. בחינות עם שאלות פתוחות עוברות
סריקה ועולות לאינטרנט לאחר פרסום הציונים. ניתן להזמין את הסריקה
באתר האינטרנט תחת מידע אישי.
1.5 תשובת המורה על הערעור תימסר לתלמיד דרך מזכירות תלמידים בכתב תוך שבועיים, עם העתק למזכירות.
רשאי תלמיד אשר חולק על החלטת המורה בעניין ערעורו, להגיש ערעור מנומק בכתב לוועדה לענייני תלמידים. הועדה תקבע המשך הטיפול בעניין.
1.6 אם הגיש תלמיד ערעור על ציון שקיבל וניתנה לתלמיד רשות מיוחדת וחריגה להיבחן שנית או להגיש עבודה פעם נוספת על מנת לתקן ציון, יוכל לעשות זאת רק באותה שנה אקדמית בה נבחן, או הגיש עבודה.
1.7 כאשר תלמיד מנסה לתקן את ציונו באמצעות בחינה, עבודה נוספת או ערעור, הציון האחרון שקיבל ייחשב כציון סופי.
1.8 אין זכות ערעור על תוצאותיה של בחינה בעל-פה.
1.9 תלמיד שקיבל ציון עובר בעבודה (60 ומעלה) אינו יכול לכתוב עבודה מחדש או לתקן אותה.
1.10 לא ניתן לתקן ציונים לאחר קבלת אישור זכאות לתואר
תנאי מעבר משנה א' לשנה ב'
1.1.1 ציון עובר בקורסים: מבוא לרווחה חברתית, כתיבה מדעית ושימוש במאגרי מידע, מדינת הרווחה בישראל, שיטות בעבודה סוציאלית א' (בקורס זה ציון עובר הוא 70), מיומנויות התערבות א' – שיטות ריאיון והבניית הקשר המסייע.1.1.2 ציון עובר בהכשרה מעשית מודרכת בשירותי הרווחה.
1.1.3 קבלת "פטור" באנגלית – תלמיד שנה א' החייב בלימודי האנגלית על-פי מבחן המיון או על-פי תקנון האוניברסיטה, חייב להגיע לרמת פטור תוך שנה ממועד תחילת לימודיו באוניברסיטה.
1.1.4 קבלת "פטור" בעברית לחסרי תעודת בגרות ישראלית.
1.2 תנאי מעבר משנה ב' לשנה ג'
1.2.1 השלמת כל הקורסים משנה א'.1.2.2 קבלת ציון עובר בקורסים: שיטות בעבודה סוציאלית ב', מיומנויות התערבות ב' – אבחון פסיכוסוציאלי, סטטיסטיקה , שיטות מחקר.
1.2.3 ציון עובר בהכשרה מעשית מודרכת בשירותי הרווחה.
1.3 כללי
הקורסים "שיטות בעבודה סוציאלית" (בשנה א', ב', והתרכזויות בשנה ג'),"מיומנויות התערבות" וההכשרה המעשית בשדה מהווים יחידת לימוד נושאית אחת.
יש לקבל ציון עובר בכל אחד מהם, כדי לעבור גם את השניים האחרים. אי קבלת ציון עובר בקורס שיטות, מיומנויות או בהכשרה המעשית, משמעותו למידת היחידה כולה מחדש.
מעבר משנת לימודים אחת לעוקבת מחייב השלמת כל הקורסים הנדרשים. עם זאת, יתאפשר לתלמיד שנכשל לעבור משנת לימודים אחת לעוקבת בכפוף לתנאים הבאים:1.3.1 תלמיד שנכשל בשני קורסים (להוציא שיטות א' ומיומנויות, שיטות ב' ומיומנויות, הכשרה מעשית, מבוא לרווחה חברתית, מדינת הרווחה בישראל, סטטיסטיקה ושיטות מחקר) זכאי לעבור לשנת הלימודים הבאה תוך השלמת הקורסים במשך שנת הלימודים. בכל מקרה לא יהיה רשאי להשתתף בקורסים שלא עמד בדרישות המוקדמות שלהם.
1.3.2 הכשרה מקצועית מהווה חלק בלתי נפרד מקורסי שיטות ומיומנויות בשנים א' ו- ב' ובהתרכזויות בשנה ג'. כשלון בהכשרה מעשית ו/או בקורס שיטות, ו/או מיומנויות ו/או התרכזות, מחייב חזרה על היחידה על כל חלקיה.
על תלמיד המעוניין לחזור על לימודי השיטות, התרכזות או מיומנויות להגיש בקשה לוועדה לענייני תלמידים. חזרה על קורס שיטות, התרכזות, מיומנויות והכשרה מעשית תהיה כפופה לאשור ועדת הוראה . תלמיד שקיבל אישור לחזור על קורס שיטות, מיומנויות והכשרה מעשית יהיה חייב לעמוד בהצלחה בדרישות אלה לפני שיורשה להמשיך בלימודיו בשנה העוקבת. ביה"ס עשוי לאשר לתלמיד כזה השתתפות בקורסים בודדים של השנה העוקבת, וזאת בתנאי שעמד בדרישות המוקדמות שלהם וקבל אשור מוקדם לכך מיו"ר ועדת הוראה.
1.3.3 תלמיד שנכשל בשלושה קורסים (גם אם קורס "שיטות", מיומנויות והכשרה מקצועית אינם נכללים בין הכישלונות) לא יוכל להתקבל לקורס שיטות או התרכזות והכשרה מעשית בשנת הלימודים העוקבת.
1.3.4 תלמיד אשר נכשל או לא השלים חובותיו בחמישה קורסים או יותר, לא יוכל לעבור לשנת הלימודים העוקבת ולא יוכל להשתתף בקורסים הניתנים בשנה זו. על מנת להמשיך בלימודיו על התלמיד להגיש בקשה לוועדה לענייני תלמידים. מעמדו והמשך לימודיו יקבעו לאחר דיון בוועדה.
1.3.5 לא תינתן לתלמיד אפשרות ללמוד קורס יותר מפעמיים.
1.3.6 תלמיד אשר משתתף פעם נוספת בקורס בו נכשל, יעמוד במטלות הקורס כפי שהן נדרשות בשנה בה הוא לומד שנית.
1.3.7 תלמיד אשר חוזר על שנת הלימודים יחויב בתכנית הלימודים אשר תחול בשנת החזרה.
1.1 הפסקת לימודים ביוזמת התלמיד
1.1.1 תלמיד המחליט להפסיק לימודיו חייב לפעול לפי נוהלי האוניברסיטה ולפי התנאים המפורטים בחוברת שכר לימוד והרשמה. תלמיד המודיע על הפסקת לימודים חדל להיות תלמיד באוניברסיטה בתקופת ההפסקה ואינו רשאי ללמוד קורסים.
1.1.2 התלמיד מתבקש להודיע בכתב על הפסקת לימודיו למזכירות תלמידים כללית במרכז למירשם ולמזכירות התלמידים של בית-הספר.
1.1.3 תלמיד שלא נרשם לקורסים (פרט למי שאינו חייב בשמיעת קורסים ו/או חייב עבודות) עד ליום האחרון של הרישום המאוחר לקורסים באותו סמסטר ייחשב כמי שהודיע על הפסקת לימודיו באותו מועד, אף אם לא מסר הודעה על כך. תלמיד המפסיק לימודיו חייב להחזיר לאלתר את הספרים ששאל מספריות האוניברסיטה.
1.2 הפסקת לימודים ביוזמת בית-הספר
1.2.1 כאשר סך כל הכישלונות במועדי א' ו/או ב' שצבר התלמיד עולה על שבעה.
1.2.2 כאשר הוחלט ע"י הוועדה לענייני תלמידים לא לאשר לתלמיד שנכשל בקורסים, כמפורט לעיל לחזור על הקורסים.
1.2.3 בעקבות הפרת תקנון המשמעת של האוניברסיטה או תקנות האתיקה המקצועית בעבודה סוציאלית.
1.2.4 על-פי המלצת מורה השיטות או ההתרכזויות הממליצה להפסיק לימודי תלמיד במהלך הסמסטר או בסיומו, ולאחר דיון בוועדת לענייני תלמידים ובאישור ראש תכנית התואר הראשון.
1.2 בקשה לחידוש לימודים תוגש לוועדה לענייני תלמידים בבית-הספר דרך מזכירות תלמידים לא יאוחר מחודש לפני תחילת שנת הלימודים.
1.3 תלמיד אשר חידש לימודיו יחויב במלוא תכנית הלימודים הקיימת בעת חידוש לימודיו, למעט אותם קורסים בהם עמד בהצלחה ולימודיו בהם לא התישנו בהתאם לתקנות האוניברסיטה.
משקל הכשרה מעשית יחושב כדלקמן:
- שנה א': 4 שעות סמסטריאליות
- שנה ב': 8 שעות סמסטריאליות,
- שנה ג': 8 שעות סמסטריאליות.
- ציון הכשרה מעשית (עובר/נכשל) לא ישוקלל בממוצע ציון הגמר.
הקריטריונים לקבלת תואר "בוגר אוניברסיטה" בהצטיינות או בהצטיינות יתרה ייקבעו ע"י הנהלת התכנית מידי שנה, וזאת בכפוף לנוהל האוניברסיטאי.
לא ניתן לשפר ציון לאחר שקלול ציון הגמר וקבלת אישור הזכאות לתואר.
7.1 רשומת לימודים רשמית (עברית/אנגלית)
ניתן לבקש רשימת קורסים כוללת אליהם נרשם התלמיד במהלך לימודיו ופירוט הציונים. ברשומה יירשם הציון האחרון בכל קורס (גם אם הוא "נכשל"). לא יינתן אישור על חלק מהקורסים שלמד התלמיד. מומלץ לכל תלמיד לבדוק את הנתונים ברשומת הלימודים שלו אחת לסמסטר במידע האישי.
7.2 רשומת לימודים סופית
ברשומת הלימודים הסופית, לאחר הזכאות לתואר, יוצגו רק הקורסים אשר שוקללו לתואר והציון הסופי בכל קורס.
הקורסים העודפים או קורסים שלא שוקללו יופיעו בסוף הרשומה בנפרד, תחת קורסים עודפים (997).
7.3 אישור על מצב לימודים
אישור זה מפרט את יתרת חובות התלמיד לתואר. אישור זה ניתן רק לתלמיד פעיל הנמצא בשלב מתקדם של לימודיו.
7.4 אישור זכאות לתואר
תלמיד אשר סיים את כל חובותיו לתואר זכאי לקבל אישור זכאות לתואר. על התלמיד להגיש את הבקשה מייד לאחר קבלת הציון האחרון. אישור זכאות לתואר ורשומת לימודים סופית יישלחו לתלמיד ב-3 עותקים, בעברית, ללא תשלום.
אישור באנגלית ניתן לקבל על פי בקשה ובתשלום.
1. אין לעשן בכל בנייני הקמפוס. אין להכניס מזון ולאכול בחדרי הכיתות, ואין להשתמש במכשירי טלפון ניידים וביפרים בחדרי ההרצאות ובספריות.
2. במהלך שנה"ל ובחופשות מתפרסמים על לוחות המודעות, באי-מייל ובאינטרנט חוזרים ומודעות הכוללים שינויים בתכנית הלימודים, חדרי הלימוד, מועדי בחינות ונהלים. התלמידים מתבקשים לעקוב בקביעות אחר פרסומים אלה אשר דינם כדין הודעה אישית. כתובתנו באינטרנט:
www.tau.ac.il/socialwork
3. שירותי אינטרנט
באתר האוניברסיטה יכולים התלמידים לקבל מידע כללי ומידע אישי וכן לבצע מספר פעולות. מידע אודות מאזן שכר לימוד, מערכת שעות לסמסטר, לוח בחינות, ציונים ועוד. כמו כן ניתן לבצע רישום לקורסים בשיטת המכרז (בידינג), רישום לקורסי אנגלית, ביטול קורסים בתקופת השינויים, עדכון פרטים אישיים (כתובת, טלפון, דוא"ל), בקשה לסיום לימודים (טופס סיום לימודים) ועוד.
לצורך קבלת מידע אישי באמצעות האינטרנט יש להקיש מספר זיהוי וקוד אישי (קוד משתמש 8 תווים, ת"ז 9 ספרות וסיסמה 6-8 תווים). המידע האישי בנושאי תלמידים פתוח למי שסידר שכ"ל לשנה השוטפת. הקוד האישי מופיע בפנקס התשלומים ובהודעות שונות הנשלחות אל התלמידים על-ידי המרכז למרשם. כן ניתן לברר את הקוד האישי במידע האישי לתלמיד באינטרנט. כתובת האתר:
www.ims.tau.ac.il
4. פתיחת דואר אלקטרוני
למען קשר יעיל וטוב עם האוניברסיטה ויחידת הלימוד קיימת מערכת המאפשרת גישה מרחוק לשירותים שונים הניתנים על-ידי האוניברסיטה. לשם כך יש לפתוח דואר אלקטרוני באוניברסיטה (שירות הניתן ללא תשלום). אנו רואים חשיבות רבה בפתיחת הדואר האלקטרוני המאפשר לתלמיד קבלת הודעות הנשלחות באופן שוטף על-ידי האוניברסיטה ובית-הספר. כדי לפתוח את הדואר האלקטרוני יש להיכנס לכתובת הבאה:
http://www.tau.ac.il/newuser
ולהצטייד בקוד האישי (4 ספרות המופיעות בשובר התשלום) ובכך לקבל את שם המשתמש. הדואר האלקטרוני יהיה בר שימוש כשעה לאחר פתיחתו. קריאת הדואר מתבצעת באתר האינטרנט בכתובת:
http://webmail.tau.ac.il
יש להיכנס עם ה- username והסיסמא המורכבת מ-4 הספרות של הקוד האישי.
5. הודעות טקסט - SMS
ניתן לקבל הודעות טקסט SMS הכוללות ציונים סופיים בקורסים והודעות
על שינויים במערכת השעות.
הרישום לשירות הוא שנתי ומתבצע דרך אתר האינטרנט תחת מידע אישי
לתלמיד.
6. Moodle
באחריות הסטודנטים להיכנס באופן קבוע ל- Moodle בכתובת http://moodle.tau.ac.il/ ולהתעדכן באופן שוטף בחומרים שמעלים המרצים.