תהליך הרישום

עודכן: 14.03.2024

 

 

 

 

שלבי התהליך (לוחות הזמנים עשויים להשתנות מתוכנית לתוכנית):
 

  1. הגשת מועמדות - מילוי הטופס המקוון*.

  2. תשלום דמי רישום בכרטיס אשראי.

  3. ראיון קבלה.

  4. הודעה על ססטוס המועמד/ת: קבלה לתוכנית / דחיה / רשימת המתנה.

  5. להודעת הקבלה תצורף בקשה לתשלום שכר הלימוד, אותו יש להסדיר תוך פרק הזמן שיימסר במייל הקבלה (בד"כ 14 יום).

 
*את הטופס המקוון ניתן למצוא בדף התוכנית המבוקשת, או בדף ההרשמה לתוכניות.
 
 

 

מומלץ להכין מראש:
 

  1. קובץ קורות חיים (CV) בעברית, הכוללים פירוט קצר של השכלה ותעסוקה, בפורמט וורד/PDF.

  2. העתקים סרוקים של תעודות אקדמיות ומקצועיות ע"פ הדרישות המפורטות בטופס.

  3. פרטי כרטיס אשראי לתשלום דמי הרישום בסך 400 ש"ח.

  4. תמונת המועמד/ת.

  5. ייתכן צורך במסמכים נוספים בהתאם לדרישות התוכניות השונות.

 
 

בהצלחה!

 
 
 
 
ט.ל.ח
 
 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>